Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere göre dokumalmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, ekol, hasılat ve ilişki alanları kabil değhizmetkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların hizmetletmeniz sinein farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, amelî maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değişim gerçekten inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin sonuç plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değhizmetti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle birlikte bundan sonra “ne istersem onu allıkırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç üs radde büyük rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve komünikasyon teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına çatışma iş vetirelerini değhizmettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olanaklı başüstüne. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in altında idi. Amma kovuşturma eden yıllarda internet şehir çallıkışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler lazım kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda ihtimam veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi yalnızca üretilmiş ihtimam, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir kimlik belgesi başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir iş henüz var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çallıkışmalarını sınırlı bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çallıkışmalarda yapılan yatırımın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı altında mebdelayıp şirketin gerçeklik finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birmebzul projenin saat süresince üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan kenarınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bandajlı. şu demek oluyor ki yalnızca jüpiter memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, nihayetinde matlup sonuçları vermemektedir.