thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizvücutü bilgisayarlar, tabletler, dürüstıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı çıkmak muhtevain en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının inceliklı meşruhatını bayağıda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en yıprak ve en yararlı bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu ulaşım noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak muhtevain sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı çıbanarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine irtibatlar ve yöntem özetler ya da iş özetleri için olgun muhtevaerebilir. E-postalarınızın hoppadak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını tedarik etmek muhtevain eder sunmak nazik önem taşır. Kişiye özel muhtevaerik ve bağ çekici teklifler katılımı tezyit etmek dair çok alışverişe yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve bağ çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir balans inşa etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en hâllü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevk ve muayene muhtevain video izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını video yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını fazlalıkrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C muhtevaerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Video paylaşmak, hapishaneğinizi henüz ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cephe sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu bağ çekici şekilde sunmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim araçları, belli bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız bağlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en majör sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bağlantı inşa etmek muhtevain harika bir durum. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı muhtevaerik türlerine iye olsa da tümü enikonu video/levha odaklıdır. Bu nedenle muhtevaerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden ne iletmek istediğinizi her vakit hane önünde bulundurun ve buna bakılırsa organize dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği muhtevain, pazarlamacılar var olan her platformdan en yararlı şekilde faydalanmak muhtevain sayısal pazarlama taktiklerini temelli uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz ziyade enerjik kullanıcıya iye. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Lakin sosyal medyada evetğu gibi mesajlar kısaca ve öz olursa kuvvetli hale gelir. Pazarlama ekipleri, sadece dayanıklı muhtevaaziz kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif muhtevaerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar bağ çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, hapishaneğiniz gaye kitlenizin amaç ve bağ düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme muhtevain eder sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, olgun görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları gibi muhtevaerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm muhtevaeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, kontrol sonuçlarında henüz ali sıralarda ve henüz kesif görülür, hapishaneğinize yoğunluk artışı katkısızlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web hapishaneğinizde yararlı aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz ziyade sözcükten oluşan ifadeler) almak SEO’nuzu henüz yararlı hale getirir, yoğunluk ve devirtürme dair henüz ali özetlar katkısızlar. Yüce itibarlı üçüncü cephe sayfalardan organik irtibatlar başlamak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir irtibatya mevrut her tıklama muhtevain ödeme dokumalır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin muhtevaerik dürüstışlarında hayallenir. Arama motoru pazarlama (SEM), majör yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Sınırlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve bağlantı göstermesi muhtevain kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla tanılamatabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (henüz ziyade tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.

dijital pazarlama

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.